گرگها

متن مرتبط با «بود» در سایت گرگها نوشته شده است

رویایی بود به نام آزادی

  • نیلوبلاگ

    یاد سالها پیش افتادم، یک پست خداحافظی و پیامی دلگرم کننده از س، که نباید ناامید بود، که می بایستی بنویسم، همیشه تا رویای سوخته تفتیده آزادی، رویا نباشد. تا دمی، دم عمیقی از هوای آزادی را در شش های خو کرده به نفس های تند در عفن گنگ خفه فرو بریم، تا آزاد باشیم،بدانیم خنده چیست، چشمهایی که برق امید دارند چه رنگی دارند، آسایش را چگونه می نویسند!در این غروب غمزده انگار باور می کنم آن روز س فریبم داد. شاید از سر مهر، تا بنویسم. هم او بود که در روزهای دل بستن ساده انگارانه ما، غروب روز پاییزی بارانی دل...

    ادامه مطلب
  • خونه خونه جای بازی برای آفتاب و آب بود

  • نیلوبلاگ

    نشستند، فکر کردند که چه طرحی می تواند عنوانی پرطمطراق داشته باشد، نشانه محبت والی بر سر رعیت باشد وxa0 گستره انوار زرین و گرم مهر را بر زندگی مردمان شوربخت تداعی کند. مسکن مهرش نامیدند، می شد آن را مُسّکِن مهر نیز خواند، چه مردم درد بسیار کشیده بودند، ...

    ادامه مطلب