چرا خیالم به چیزی که در پستوی ذهنم می دونستم داره تباه می شه رنگ و طعم داد. یه تیکه سنده بزرگ بود و من با یه عالمه خامه تزئینش کردم، بعد قاشق قاشق همه شو خوردم، دل درد حق منه...
ما را در سایت گرگها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: سه شنبه 30 آبان 1396 ساعت: 23:29